تبلیغ 1 اتیه

 

بسته ویژه دوره های آموزشی حسابداری ویژه مدیران غیرمالی

 

 

دوره آشنایی مدیران غیرمالی با مفاهیم حسابداری چه دوره ای است؟ دوره آشنایی مدیران غیرمالی با مفاهیم حسابداری یک دوره ی کاملا تئوری درقالب محتوای آنلاین، یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه. دوره های اموزشی تیم متفکران در آشنایی با مفاهیم مالی از جمله قوانین مالیاتی، بیمه تأمین اجتماعی و ... در انجام وظایف و مسئولیت های شغلی به شما کمک خواهد کرد و در اهـداف شرکت تان در کسـب موفقیت دخیل خواهد بود.

 

 

 

 

قوانین پرکاربرد مالیاتی

مالیات بر حسب تعریف سازمان همکاری و توسعه اقتصادی پرداختی است الزامی و بلاعوض. مالیات ممکن است به شخص، مؤسسه، دارایی و غیره تعلق گیرد. هر شخص موظف به رعایت قوانین مالیاتی می باشد، برای آشنایی با این قوانین در ادامه دوره قوانین پرکاربرد مالیاتی را از دست ندهید.

قوانین پرکاربرد بیمه تأمین اجتماعی

تأمین اجتماعی یک سیستم همگانی از بیمه‌های اجباری است. بیمه اجتماعی از بیمه‌های بازنشستگی، بیمه‌های دولتی درمانی، بیمه‌های بیکاری و بیمه حوادث و تصادف‌ها تشکیل می‌شود. دوره های این بخش شامل قوانین پرکاربرد بیمه تامین اجتماعی است در ادامه همراه باشید.

 

قوانین پرکاربرد کار

افرادی که برای استخدام وارد مجموعه ای می شوند، ابتدا در بخش کارگزینی آن مجموعه، اقدام به انعقاد قرارداد کار می نمایند، لازم است شما به عنوان فرد استخدام شونده و یا به عنوان مسئول استخدام، با بخش هایی از حقوق و قوانین کار آشنا باشید؛ بدین منظور با دوره های قوانین پرکاربرد کار همراه باشید.

 

 

حسابداری مدیریت و اداره شرکت

حسابداری مدیریت بر استفاده از اطلاعات حسابداری برای مدیران در سازمانها، جهت مهیا کردن آنها برای تصمیم سازی کسب و کار آگاهانه تأکید دارد که به آنها اجازه می‌دهد تا کارکردهای کنترل و مدیریت شان را بهتر تجهیز نمایند. برای اینکه در این زمینه دچار چالش نشوید این دوره ها را دنبال کنید.

 

تجزیه و تحلیل صورت های مالی

تجزیه و تحلیل صورتهای مالی از جمله کارهای مورد نیاز برای تعیین سود و زیان شرکت ها می باشد که یک سری اصول و قواعدی می باشد تا در زمان به دست آوردن صورت وضعیت و صورت سود و زیان بیشترین دقت و بالاترین اطمینان را ارائه دهد. بدین منظور دوره های تجزیه و تحلیل صورت های مالی را از دست ندهید.

 

اصول حسابداری و آشنایی با صورت های مالی

اولین گام و یکی از مهمترین معیارهای سنجش وضعیت مالی و سوددهی شرکت‌‌ها، ارزیابی صورت‌های مالی آن‌ها است لذا برای ارزیابی وضعیت مالی شرکت‌ها و موسسات تجاری، شناخت عناصر و اجزای تشکیل‌دهنده این صورت‌های مالی ضروری است. در این دوره با اصول حسابداری و صورت های مالی آشنا می شوید.

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی