تبلیغ 1 اتیه

فوت‌و‌فن‌های استفاده از زبان بدن در فروش

فوت‌و‌فن‌های استفاده از زبان بدن در فروش

قانون جذب تاکید می‌کند برای داشتن تفکر مثبت، از تصویرسازی ذهنی خلاقانه استفاده کنید تا کمک‌تان کند همان چیزی را به نمایش بگذارید که می‌خواهید. با این حال، یقینا به کار بردن فنون بیش‌تری که می‌تواند شانس موفقیت را بیش‌تر کند ضرری ندارد.

 

هنر فروش

هنر فروش

بسیاری از فروشندگان موفق اظهار می دارند بهترین و موفق ترین فروش شان زمانی بوده که مشتری در وهله اول جواب منفی داده اما بعداً علاقه مند به خرید شده است. در این جور مواقع اراده و مقاومت خرج داده و سعی کنید راه های متقاعد کردن مشتری را پیدا کنید. اصل فروش را که می گوید: مردم به خرید علاقه مند هستند فراموش نکنید. مردم دوست ندارند که صرفاً کالایی را خریده باشند بلکه دوست دارند کالای مطلوبی را خریده باشند. نیازی به گفتن نیست که سخت ترین قسمت معامله به پایان رساندن آن است.

 

راه کار هایی برای موفقیت در فروشندگی

راه کار هایی برای موفقیت در فروشندگی

این موضوع آن قدر ساده است که اغلب فراموش می‌شود، اما نشانه یک فروشنده حرفه ای، آمادگی کامل و مرور تمام جزییات قبل از هر جلسه است بهترین فروشندگان آن هایی هستند که به طور مرتب مطالبی را که قرار است بگویند و جزییات مربوط به محصول را، قبل از هر جلسه با مشتری، مرور و بررسی کرده و پیش خود تکرار می‌کنند.

 

خرده فروشی

خرده فروشی

هر نوع فروش کالا یا خدمت به مصرف کننده نهایی (به جای فروش به کارخانه یا تامین کننده یا عمده فروش) خرده فروشی نامیده می‌شود.

 

بارکد

بارکد

بارکد، رمزمیله یا رمزینه نیز می‌گویند، نوعی نمایش تصویری اطلاعات بر روی سطوح است که اطلاعات آن را می‌توان توسط ماشین بازخوانی کرد. بارکدهای اولیه اطلاعات را در قالب عرض و فاصله خطوط موازی چاپ شده ذخیره می‌کردند و به صورت یک دسته از خطوط مستقیم موازی دیده می‌شدند اما امروزه بارکدها ممکن است بسته به نوع به شکل دو بُعدی، یک دسته نقطه، یک دسته دایره هم مرکز و یا به صورت مخفی شده در تصاویر نیز ظاهر شوند.

مهندسی فروش

مهندسی فروش

مهندس فروش دریک تعریف ساده کسی است که اطلاعات فنی و تکنیکی کافی در مورد محصولی که قصد فروش آن را دارد، داشته باشد و دراین مورد، آموزشهای لازم را دیده باشد. موفقیت یک مهندس فروش در درجه اول به وسعت دانش فنی وی و در درجه دوم به تلاش وی برای به روز نگه داشتن این دانش باز می‌گردد.

 

تکنیک های فروش

تکنیک های فروش

فروش یکی از عوامل زیرمجموعه بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی‌ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطه بلندمدت با مشتریان است. در شکل‌گیری این رابطه بلندمدت، به‌نحوی‌که منجر به پیوند دائمی با مشتریان بشود مهندسی تمامی عملیات (اعم از موفق و ناموفق) ضروری است.
(تریسی، روانشتاسی فروش)

 

سیستم توزیع و فروش

سیستم توزیع و فروش

یکی از چالشی ترین مسائلی که مدیران بازاریاب با آن روبرو هستند مسئله سیستم توزیع محصولات است. واحد های فروش اغلب از امکانات کافی جهت توزیع محصولات خود برخوردار نیستند و در نتیجه فرآیند فروش در این سازمان ها کارآمد نیست. برای درک بهتر مفهوم توزیع یک تعریف جامع از آن ارائه خواهیم کرد:
“توزیع عبارت است از مجموعه اقداماتی که سبب می شود کالای تولید شده در دسترس مصرف کنندگان و مشتریان قرار بگیرد.”

 

تکنیک های فروش در بازاریابی

تکنیک های فروش در بازاریابی

دنیای امروز دنیای، دنیای تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد است. حال وهوای امروز تجارت نشان از جهانی شدن آن دارد فرایندی که منجربه حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیت های مختلف تجاری شده است. آنچه به یقین می توان گفت این است که چنانچه کشوری به هر علت نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آینده ای نچندان دور، در صحنه ی رقابت های بین المللی به حاشیه رانده می شود و بسیاری از فرصت های کسب و کار را به سود دیگران از دست می دهد.

رفتارشناسى مشترى

رفتارشناسى مشترى

مطالعات بسیارى در رابطه با هیجانات مصرف کننده در بازارهاى مختلف انجام شده که بر روى واکنش هاى هیجانى مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات تمرکز دارد. 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی