تبلیغ 1 اتیه

اصلاح تأسیسات و تجهیزات بهداشتی در مصرف آب

اصلاح تأسیسات و تجهیزات بهداشتی در مصرف آب

برای بهینه‌سازی مصرف آب به طرق زیر می‌توان اقدام نموند: 1- اقدامات قانونی و کنترلی 2-  اصلاحات بزاری (استفاده از انواع تجهیزات و ابزارآلات کاهنده مصرف آب با فناوری نوین) 3-  اصلاح تأسیسات و تجهیزات بهداشتی 4-  اصلاحات رفتار (فرهنگ‌سازی) در این مقاله اصلاح تأسیسات و تجهیزات بهداشتی بررسی می‌شود.

کاهش هزینه های چاپ در سازمان ها و شرکتها

کاهش هزینه های چاپ در سازمان ها و شرکتها

هزینه‌های چاپ یکی از هزینه‌های قابل توجه در هر کسب و کاری است.  تحلیلگران صنعتی برآورد کرده اند که با اندازه گیری و مدیریت پرینت ها به راحتی می توانید تا 30% هزینه های چاپ را کاهش دهید. مدیریت پرینت فقط درباره کاهش هزینه ها نیست بلکه با بهبود دسترسی به پرینترها، کارایی کارکنان افزایش خواهد یافت. با حذف دستورات چاپی که در سینی پرینترها می ماند، اسناد امن تر و با اشتباه کمتر پرینت گرفته می شوند. و با کمک به پرسنل خود در پرینت گرفتن کمتر، به سازمان خود در سبزتر شدن کمک خواهید کرد.

کاهش هزینه های پرینتر

کاهش هزینه های پرینتر

اگر صورتحسابهای مربوط به تأمین مالی دفتر خود را بررسی کنید، ممکن است متوجه شوید که ماه به ماه، کارتریج بخش بزرگی از این هزینه ها را تشکیل می دهد. نمیتوان انکار کرد که تونر یکی از ملزومات گران اما ضروری است، ولی واقعیت این است که بسیاری از دفاتر می توانند کارایی تونر پرینتر خود را بهبود ببخشند.

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی