تبلیغ 1 اتیه

مدیریت سرمایه چیست؟

مدیریت سرمایه چیست؟

مدیریت سرمایه یکی از مهمترین و تخصصی ترین مباحث در حوزه معاملات تجاری که مرز بین موفقیت و شکست سرمایه گذاران و معامله گران دنیای تجارت میباشد.

بهترین استراتژی های سرمایه گذاری

بهترین استراتژی های سرمایه گذاری

جست‌و‌جو کردن و یافتن استراتژی سرمایه‌‌‌گذاری مناسب، درست مانند پیدا کردن رژیم‌های لاغری شده‌ است. این روزها همه جا حرف از رژیم‌های لاغری است ولی برنامه‌ای که با اهداف شما هم‌سو باشد و بدن و فیزیک شما را در نظر بگیرد، به‌سادگی پیدا نمی‌شود.

روش های سرمایه گذاری

روش های سرمایه گذاری

در لغت، مدیریت دارایی اغلب به جای مدیریت سرمایه‌گذاری سرمایه‌های مشترک استفاده می‌شود، در حالیکه مدیریت سرمایه می‌تواند به همهٔ انواع سرمایه گذاری مثل مدیریت سرمایه گذاری شخصی اطلاق شود. مدیران سرمایه گذاری ای که تخصصشان مدیریت مشورتی از طرف سرمایه گذاران شخصی (معمولاً متمول) است، اغلب به خدماتشان مدیریت ثروت یا مدیریت سبد سرمایه گذاری می‌گویند.

 

 

مفاهیم اولیه سرمایه گذاری

مفاهیم اولیه سرمایه گذاری

مدیریت سرمایه‌گذاری مدیریت حرفه‌ای اوراق بهادار (سهام، اوراق قرضه و دیگر اوراق بهادار) و دارایی‌ها (مثل املاک) به منظور رسیدن به اهداف مشخصی از سرمایه‌گذاری (سود سرمایه‌گذاران)، می‌باشد.

کلیات سرمایه گذاری

کلیات سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری عبارت است از تبدیل وجوه مالی به یک یا چند دارایی با ریسک و بازده متناسب که برای مدتی در زمان آینده نگهداری می‌شود. واژه سرمایه‌گذاری می‌تواند دامنه وسیعی از فعالیت‌ها را شامل شود. خرید دارایی‌های ثابت یا اوراق بهادار هم انواع مهمی از سرمایه‌گذاری هستند.

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی