تبلیغ 1 اتیه

روانشناسی و بازاریابی

روانشناسی و بازاریابی

میل به خرید اغلب برخاسته از تصمیمی نیمه آگاهانه است. در حقیقت 95 درصد اینگونه تصمیمات نیمه آگاهانه است. دانستن دلایل ناآگاهانه ای که مردم به واسطه آن خرید می کنند و استفاده درست و سودمند از این اطلاعات به یک فروش فوق العاده حتی فراتر از حد تصور فروشنده کمک خواهد کرد. مثلا باتغییر کلمات در یکی آگهی می توان بازده را دو برابر کرد. اینگونه ابزارهای روانشناسی محرک ترین عاملی است که یک فروشنده یا واسطه می تواند از آن برای فروش استفاده کند.

 

استفاده از تاثیر روانشناسی در بازاریابی

استفاده از تاثیر روانشناسی در بازاریابی

شایسته است «بازاریاب» با استفاده از علم روانشناسی نخست خود را بشناسد, درک دقیقی از تیپ شخصیتی خود داشته باشد, سپس دیگران را بشناسد و تیپ شخصیتی دیگران را تشخیص دهد, در این صورت در بازاریابی موفق می شود.

بازاریابی برند

بازاریابی برند

بازاریابی برند هدف ایجاد یک احساس آشنایی در مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی با محصولات و خدمات فروش است. یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای انجام این کار محصولات تبلیغاتی است. 

تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات

تبلیغات بازرگانی در عصر اطلاعات

تحولات اخیر فناوری ارتباطات و اطلاعات و شکل گیری زمینه های جدید فعالیت در کنار آموزش های نوین برای پیشبرد فعالیت های اجتماعی توجه صاحب نظران را در عرصه های مختلف به خود جلب کرده است. فناوری های جدید ارتباطی و اطلاعاتی، جامعه اطلاعاتی شکل داده است و ظهور این جامعه شرایط خاصی را پیش روی مخاطب قرار داده است.

 

تجارت خانوادگی

تجارت خانوادگی

مبحث تجارت خانوادگی با توجه به نقشی که خانواده در رشد وشکوفایی آینده فرزندان و همچنین ایجاد شغل و کار در اجتماع می کنند در دوران اقتصاد سوم از مباحث علمی و روز دنیای اقتصاد وسیاست جهانی است. برای شروع موفق و گسترش یابنده تجارت خانوادگی، کار آفرینی خانوادگی می تواند بستر مناسبی فرا روی افراد جامعه قرار دهد.

 

تفاوت بازاریابی( کسب و کار) و تجارت

تفاوت بازاریابی( کسب و کار) و تجارت

تجارت از گذشته های دور بین اقوام مختلف بشر رواج داشته است اما ضعف در ارتباطات، اولا علم به وجود کالاهای مورد نیاز و ثانیا توان دسترسی به آن را کاهش میداد. در واقع تجارت زیر سایه سنگین ضعف در ارتباط، محدود به یک ناحیه جغرافیایی و یا کالاها و مسیرهای خاص میشد. امروزه با پیشرفت ارتباطات و به کار گیری فناوری های نوین در این حیطه انسان نه تنها با کمبود اطلاعات مواجه نیست بلکه بمباران اطلاعاتی و ضعف در پردازش این اطلاعات به مشکل جدیدی تبدیل شده است. با چند کلیک در اینترنت میتوان از وجود کالاهای مورد نیاز در سراسر جهان آگاهی یافت زمینه تجارت آن به هر نقطه دیگر از جهان را فراهم کرد. ارتباطات گسترده بازارها را تحت تاثیر قرار داده است و رقابت را برای بازارها به همراه داشته است. در بازار رقابتی دیگر تمرکز بر تولید و فروش محصولات اهداف سازمان ها و مشتریان را براورده نمیکرد. بدین ترتیب مفاهیمی مانند مشتری گرای و بازاریابی پا به عرصه وجود نهاد.

 

بازاریابی تحلیلی

بازاریابی تحلیلی

امروزه تحقیقات بازار یکی از اقدامات مهم در حوزه‌ی بازاریابی تحلیلی به شمار می‌آید. منظور از بازاریابی تحلیلی آن است که فرآیند بازاریابی بر اساس تحلیل مجموعه‌ای از داده‌‌ها انجام می‌گیرد. این داده‌‌ها در مراحل قبل از شروع بازاریابی، در قالب فعالیت‌های تحقیقاتی درباره‌ی نوع بازار، نوع مخاطب، تحلیل نگاه مخاطبان و… انجام می‌گیرد که ممکن است شامل فعالیت‌های میدانی هم شود.

 

بازاریابی رابطه ای

بازاریابی رابطه ای

امروزه حفظ و پرورش مشتریان عاملی بسیار مهم در موفقیت شرکت­ های بزرگ در فضای رقابتی موجود است. مشتریان از مزایای زیادی برخوردارند، آن­ها از کالاها و خدمات شرکت­ ها استفاده کرده، در صورتی که آن کالا و خدمات متناسب با سلیقه و نظرآ­ن­ ها باشد به عنوان یک ابزار مثبت تبلیغاتی، استفاده از آن کالا وخدمات شرکت ­ها را به نزدیکان خود توصیه می­ کنند.

 

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال چیست؟
به بازاریابی هدفمند، قابل اندازه گیری و تعاملی محصولات و خدمات با استفاده از فناوری های دیجیتال در جهت رسیدن به مشتری نهایی، بازاریابی دیجیتال گویند.

بازارهای موفق

بازارهای موفق

بازارهای موفق بازارهایی هستند که به نکات زیر توجه دارند:

1 2 صفحه:
هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی