تبلیغ 1 اتیه

اگر صورتحسابهای مربوط به تأمین مالی دفتر خود را بررسی کنید، ممکن است متوجه شوید که ماه به ماه، کارتریج بخش بزرگی از این هزینه ها را تشکیل می دهد. نمیتوان انکار کرد که تونر یکی از ملزومات گران اما ضروری است، ولی واقعیت این است که بسیاری از دفاتر می توانند کارایی تونر پرینتر خود را بهبود ببخشند.

در ادامه، پنج راه را که می تواند هزینه های تونر شما را بهتر کنترل کند و هزینه های ماهیانه تان را کاهش دهد  را بررسی میکنیم.

 

 .1خرید کارآمد

شما می توانید با خریداری کارتریج به صورت تعداد، انتخاب یک کارتریج با حجم بالا و یا موثرتر از همه، با خرید لوازم از طریق یک ارائه دهنده پرینت و استفاده از یک قرارداد سرویس مدیریت شده، در هزینههای خود صرفه جویی کنید

 

 .2بهینه سازی تعداد ماشین های شما

ممکن است فکر کنید صرف نظر از اینکه یک دستگاه بزرگ یا چندین دستگاه کوچک دارید، از مقدار تونر یکسانی استفاده خواهید کرد. اما، هرچه تجهیزات چاپی شما بیشتر باشد، ریسک شما درمورد استفاده از لوازم ناکارآمد به دلیل تنوع دستگاه بالاتر است. به عنوان مثال، استفاده کارآمد از ملزومات یک دستگاه بزرگ، که توسط همه کارکنان استفاده می شود، نسبت به ماشین های کوچکتر که توسط چند کارمند به طور متناقض استفاده می شوند، به مراتب بالاتر است.

 

علاوه بر این، پرینترهای شخصی معمولا میزان مصرف تونر را در یک دفتر بالا میبرند، بخشی به این علت که پرینترهای شخصی بهرهوری کمتری دارند و بخشی دیگر به دلیل اینکه پاسخگویی کمتری وجود دارد.

در هر صورت، باز هم، به کمک یک ارائه دهنده خدمات سرویس پرینتر مناسب می توانید تعداد دستگاه موردنیاز و تخصیص آنها را بهینه سازی کنید. ارائه دهنده سرویس پرینتر با کیفیت، نیازها و دستورالعمل های پرینت مورد نیاز شما را برای تعیین مقدار مناسب ماشین آلات، و همچنین اندازه و جایگاه آنها را برای استفاده بهینه از تجهیزات و تکمیل کردن ملزومات، ارزیابی خواهد کرد. در صورت نیاز با آوند پرینترتماس بگیرید تا مشاوره بگیرید

 

 .3خرید لوازم برای انواع مختلف پرینتر

همان طور که در بالا توضیح داده شد، این مسئله تنوع پرینتر در صورتی اتفاق می افتد که چندین پرینتر و مدلهای مختلف در دفتر شما وجود داشته باشد. هنگامی که شما چندین مدل مختلف پرینتر دارید، مقادیر درست موجودی و یا ساده سازی خرید برایتان چالش برانگیز خواهد بود زیرا شما برای چند نوع پرینتر مختلف، تونر خریداری می کنید که هر کدام نیاز به لوازم منحصر به فرد دارند. این باعث می شود کار فردی که وظیفه خریداری را به عهده دارد دشوارتر باشد، زیرا پیش بینی ملزوماتی که برای هر پرینتر در محیط کار شما مورد نیاز است تبدیل به یک چالش میشود. این قضیه منجر به موجودی لوازم و ملزومات بیشتر میشود که موجب افزایش هزینه های ماهیانه خواهد شد.

 

یکنواخت نگه داشتن نسبی تجهیزات چاپی، با کاهش تنوع و گوناگونی موجودی ملزومات مورد نیاز، به شما در ابتکار عمل برای صرفه جویی در هزینهها کمک خواهد کرد. ارائه دهندگان خدمات مربوط به پرینتر می توانند به شما در ساده سازی انواع تجهیزات مورد نیازتان کمک کنند و یک فرآیند موثر برای شارژ کارتریج پرینتر ایجاد کنند. آنها می توانند توصیه های خود را همانطور که بالاتر اشاره شد در مورد تعداد و جایگذاری دستگاه ارائه دهند و از طریق یک برنامه خدمات چاپی مدیریت شده، می توانند بر میزان استفاده شما نظارت نموده و در صورت نیاز جایگزینی اتوماتیک تونر را انجام دهند

 

4. چند کارمند برای سفارش و نگهداری لوازم

یکی دیگر از مواردی که ممکن است در ارتباط با پرینترهای شخصی با آن روبرو شوید، کارمندانی هستند که «فقط در صورت لزوم» سفارش انجام میدهند و یا در هر شرایط تونرها را از قبل سفارش گرفته و آنها را روی میز خود نگاه میدارند. یک پرینتر مرکزی و استراتژی مؤثر برای سفارش مجدد ملزومات، این مسئله را حذف می کند و موجب صرفه جویی در هزینه شما میشود.

 

 

همچنین می توانید با افزایش مسئولیت و تعیین یک کارمند برای تایید و دریافت درخواست های ملزومات و مکانهای سفارش، این موضوع را حل کنید. برای مثال، اگر پرینترهای شخصی در دفتر کار شما ضروری باشند، می توانید اپراتوری کلیدی که مسئول ذخیره و سفارش مجدد کارتریج های تونر برای کل دفتر و یا اداره است، داشته باشید

 

 .5تنظیم چاپ رنگ به صورت پیش فرض

چاپ رنگی خیلی گرانتر از چاپ سیاه و سفید است. پیش فرض های پرینت را در پرینتر خود، روی مقیاس سیاه و سفید تنظیم کنید تا پرینتر شما به طور خودکار به رنگ سیاه و سفید چاپ کند و برای چاپ رنگی نیاز به لغو حالت فعلی داشته باشد. این حالت به شما اجازه می دهد تا کنترلی داخلی بر استفاده از تونر پرینتر خود داشته باشید. ارائه دهنده خدمات چاپ می تواند این کنترل را با نظارت بر استفاده از ملزوماتتان، به وسیله دستگاه افزایش دهد، که به شما این امکان را می دهد تا ببینید چگونه هر یک از کارکنان یا بخشهای مختلف از ملزومات استفاده می کنند.

 

 

منبع: آوند پرینتر

 

در صورت علاقه مندی به یادگیری کامل مبحث مدیریت سبز بخش عمومی، جهت پیش ثبت نام و یا  شرکت در دوره ها کلیک کنید.

جهت پیش ثبت نام  کلیک کنید...

در صورتی که به مشاوره پیرامون موضوع فوق علاقه دارید کلیک کنید...

اطلاعات بیشتر کلیک کنید...

 

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی