تبلیغ 1 اتیه

 

لحظه نگر منتخب مدیران

 

مهمترین وظیفه اجتماعی وسایل ارتباطی، جست وجو و جمع اوری اطلاعات و انتقال آن به افراد می باشد. شنیدن اخبار  باعث می شود ازحوادث اطراف خود با خبر شویم، بنابراین مجموع آگاهی هایی که مطبوعات در اختیار خوانندگان و شنوندگان و بینندگان می گذارند جنبه خبری دارد. در ادامه از جدیدترین اخبار مربوط بازار مسکن، خودرو، خدمات بانک و بیمه و ... باخبر شوید.

 

 

اخبار بازار بورس

بورس به بازاری اطلاق می‌شود که قیمت گذاری و خرید و فروش کالا در آن انجام می پذیرد، در ادامه اخبار بازار بورس را مطالعه نمایید.

 

اخبار خدمات بیمه

بیمه سازوکاری است که بیمه‌گر، تعهد می‌کند در صورت وقوع حادثه، خدمات مشخصی را به بیمه گذار ارائه دهد؛ در ادامه با اخبار این زمینه آشنا شوید.

 

لحظه نگر بازار طلا و ارز

با کاهش نرخ سود بانکی، عده ای تلاش می‌کنند نقدینگی خود را به سمت بازار طلا و ارز هدایت کنند، در ادامه با اخبار این زمینه همراه باشید.

 

اخبار بازار خودرو

پشت پرده گرانی‌های بازار خودروهای وارداتی چیست؟ چرا قیمت خودرو گران شد؟ در ادامه اخبار بازار خودرو را دنبال کنید.

 

اخبار اقتصاد، صنعت و کسب و کار

اخبار به‌روز و مفید در اقتصاد و کسب و کار را در ادامه دنبال کنید و با مهمترین خبرهای اقتصادی آشنا شوید.

 

اخبار خدمات بانک

بانک نهادی اقتصادی است که وظیفه هایی چون تجهیز و توزیع اعتبارات، عملیات اعتباری و ... را بر عهده دارد، اخبار خدمات بانک را در ادامه مطالعه نمایید.

 

اخبار بازار مسکن

تاثیر رشد دلار بر بازار مسکن چیست؟ تعامل رونق‌‌ بخش بازار مسکن چیست؟ حباب مسکن چیست؟ در ادامه می توانید اخبار مربوط به بازار مسکن را مطالعه نمایید.

 

اخبار بازار دیجیتال

ایجاد شغل و تولید ثروت، مستلزم دسترسی به بازار و فناوری‌های پیشرفته است. علاقه مندان به به بازار دیجیتال در ادامه اخبار را دنبال کنند.

 

سایر اخبار مالی و اقتصادی خانواده

در این بخش جدیدترین اخبار در حوزه مالی و اقتصادی خانواده گردآوری می شود، با مراجعه به این بخش از جدیدترین اخبار مربوطه آگاه شوید.

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی