تبلیغ 1 اتیه

در این قسمت می خواهیم یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های مورد استفاده در سئو و بهینه سازی سایت را به شما عزیزان معرفی کنیم. نرم افزار free monitor for google نرم افزاری جهت مانیتورینگ کلمات کلیدی در گوگل می باشد. این نرم افزار بسیار کم حجم می باشد ولی قابلیت های خوبی دارد.

 

چگونه از نرم افزار سئو Google Monitor استفاده کنیم؟

برای استفاده از این نرم افزار کافیست بعد از دانلود آن، بر روی سیستم خود این نرم افزار را نصب کنید و بعد از اجرای آن مراحل زیر را انجام دهید.

1. از نوار ابزار بالایی این نرم افزار بر روی گزینه Add URL (دکمه سبز رنگ) کلیک کنید و در کادر ظاهر شده آدرس سایت خود را وارد کنید و بر روی گزینه OK کلیک کنید.

2. در صفحه ظاهر شده شروع کنید به نوشتن تک تک کلمات کلیدی که می خواهید رتبه سایت خود را در نتیجه جستجوی آن ها توسط کاربران در گوگل ببینید و بعد از وارد کردن هر کدام از آن ها بر روی دکمه Add کلیک کنید تا به لیست کلمات کلیدی انتخاب شده شما اضافه شود. همچنین می توانید برای وارد کردن یکجای کلمات خود از یک فایل متنی (برای مثال file.txt) از گزینه Import در این صفحه استفاده کنید.

3. حال کافی است بر روی دکمه Search (در نوار ابزار بالایی آیکون ذره بین) کلیک کنید تا نتایج جستجوها آنالیز شود و به شما در سمت چپ برنامه نمایش داده شود که با کلیک بر روی هر یک از آن ها می توانید لیست نتایج پیدا شده را به ترتیب قرارگیری در صفحه جستجوی گوگل برای آن کلمه کلیدی ببینید.

 

به یاد داشته باشید که این اطلاعات به صورت اتوماتیک در این برنامه ذخیره سازی می شوند تا در جستجوهای بعدی بتوانیم متوجه کاهش و یا افزایش رتبه سایت خود برای کلمات کلیدی مدنظر خود شویم و بهترین تصمیم ها را برای اصلاح طرز لینک دهی داخلی سایت خود و همچنین اصلاح ساختار صفحات خود، برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بگیریم.

 

برنامه رایگان گوگل مانیتور به شما کمک می کند تا جایگاه کلمات کلیدی وب سایت خود را بررسی کنید.

 

شما به هر تعداد سایت که نیاز دارید می توانید در این نرم افزار ثبت کنید و کلمات کلیدی هر کدام را نیز مشخص کنید. در مرحله بعد باید تعیین کنید که تا چه رتبه ای در گوگل بررسی شود. پیش فرض این نرم افزار رتبه دهم گوگل می باشد یعنی کرالر این نرم افزار فقط صفحه اول را جستجو می کند. تنها نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که اگر در مدت زمان کوتاهی توسط این نرم افزار، گوگل را بری یافتن کلمه کلیدی مورد نظر جستجو کنید، گوگل شما را به عنوان یک اسپم می شناسد و نرم افزار دیگر قادر به کار کردن نمی باشد و شما اگر به صورت دستی در مرورگر خود گزینه ای را تایپ کنید می بینید که گوگل از شما کد کپچا می خواهد.

 

«دانلود گوگل مانیتور Google monitor با لینک مستقیم 1.46 مگابایت»

 

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|   [   | |  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی