تبلیغ 1 اتیه

خرید اینترنتی تجربه شیرین و لذت بخشی است، البته نه برای همه! شاید برخی از دوستان تابحال از اینترنت خرید نکرده اند و به همین دلیل این کار برایشان بسیار ترسناک به نظر برسد.

 

 گروه دیگری از دوستان هم هستند که از اینترنت خرید کرده اند، ولی این خرید به تجربه ای تلخ تبدیل شده است.


انواع خریدهای اینترنتی
1. سفارش آنلاین: برخی از سایت ها این امکان را برایتان فراهم کرده اند که سفارش خود را در آ نها ثبت کرده و دقیقا مشخص کنید چه محصولاتی می خواهید، ولی هنگام دریافت محصول، پول را به صورت حضوری پرداخت کنید؛ یعنی شما با ثبت سفارش خود هیچ ریسکی را متحمل نمی شوید. به این خریدها اصطلاحا . » خرید پستی « یا » پرداخت در محل  «گفته می شود.


2. سفارش و پرداخت آنلاین: برخی از سایت ها با بانک ها یا شرک تهای واسطه قرارداد بسته اند و شما می توانید عملیات پرداخت بانکی خود را در سایت فروشنده انجام دهید. البته اگر دقیق تر و فنی تر بگوییم، هیچگاه پرداخت در سایت فروشنده انجام نمی شود، بلکه شما با زدن دکمه پرداخت به سایت بانک هدایت می شوید و پرداخت خود را انجام می دهید و سپس به صورت خودکار به سایت فروشنده برمی گردید و وضعیت پرداخت شما نمایش داده می شود که آیا موفقیت آمیز بوده یا خیر.


3. سفارش تلفنی: شما می توانید از اینترنت به عنوان ابزاری برای جست وجو و یافتن محصولات موردنظر استفاده کنید و حتما لازم نیست خرید خود را اینترنتی انجام دهید، بلکه وقتی محصول موردنظرتان را یافتید، در سایت مراجعه کنید و به صورت تلفنی » تماس با ما « می توانید به بخش درخواست خود را مطرح کنید رفته و هماهنگی های لازم برای پرداخت و دریافت محصول را انجام دهید.

 


منبع:
مجله موفقیت-  نیمه اول اسفند 1394- شماره 322 

 

 
 
 
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

|  
  |
دیدگاه کاربران

 

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی